Älskad är inget jag vill bli utav dig

Sorry för den dåliga uppdateringen men mitt internet har inte funkat (och gör fortfarande inte).
Gick på bio med Victoria i fredags. Såg Sherlock Holmes, i början gillade jag den inte alls. Men de sista 10 mintrarna av filmen kom jag på att jag gillade den.
Igår var ingen typisk Sara-lördag, åkte till mormor och morfar direkt efter tennisen för att fira mig och min kusin. Lite sent, men hellre det än aldrig. Vi åt mat och fikade, och hjälpte morfar med lite grejer.
Kom hem vid 19.00 tror jag.

Pratade ihop mig med Kajsa, åkte in till stan vid 21. Träffade ett par, kollade mest på tv och var trötta. Eller jag och Kajsa var det iallafall. Eller det kanske bara var jag som var trött, who knows?
Åkte hem med sista bussen vid 1.40, bussen var överfull med äckliga pundare (tråkigt men sant).
Somnade vid 4 (ja, det är viktigt för er att veta)

jag kanske är dum men innan du dör
kommer du också fatta att du
också är dum

Kommentarer
Postat av: Trött tjej, eller?

"Eller det kanske bara var jag som var trött, who knows?" W-t-f?

2010-02-07 @ 20:33:16
URL: http://louys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0