söt

Aha, då var det dags att blogga igen då.. vågar inte kolla på statistiken,  kommer säkert bara ha 2 per dag eller något (R.i.p sarabeier.blogg.se) Jobbigt. Men livet går bra tror jag. Slutar sjukt tidigt varje dag, känns som att jag går en slapp linje.. meeeeen jag ska inte säga något för det kommer bli sämre i 3an igen. Jag har tänkt lite och måste bara fråga, får alla "dåliga"-linjer vara med på frackveckan? Och får dem nolla? Hoppas inte det..

Och jag känner att folk som tjatar på mig att blogga kan ju ta och tänka över sin egen insats också, här sitter jag och bloggar. Vad får jag tillbaka? Knappt en liten kommentar.

En bild från i lördags innan Kajsa och jag drog till Puls :P fett med drag

GLADA NU ELLER?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0