Berest, belevad, äckligt ung

Den här dagen har sugit. Jag är sjuk. Eller närmare bestämt förkyld, men det är samma sak om ni frågar mig. Gick och la mig vid 8 igår för att det skulle förhindra förkylningen lite men nej. Mådde inte alls bra när jag vaknade imorse så det blev att stanna hemma. Jag som har sett fram emot idag, tror att de har börjat med våran drama produktion utan mig.. taskigt läge. Tog ett bad och några värktabletter så just nu mår jag ganska bra.

Det var ju pancake-day igår, men jag var inte alls hungrig så jag skippade det.. Åt dock en pannkaka idag för de som undrar. Min piercing mår bra iallafall till skillnad från mig, vilket är bra.

Måste bädda rent min säng idag, men först ska jag lägga upp dagens mest spelade låt: Kent - Beskyddaren


P.s. Hanna: Jag såg ditt inlägg på din blogg, jag saknar dig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0