"Excuse me, your dress is stuck in your ass" - random guy till Emma

Sorry för uppdateringen asså. Har inte haft en ledig stund på hela veckan, med andra ord så har det varit en väldigt bra en. Vi var ute i den stekande solen i måndags och sen gick vi till Nic, om jag inte har helt fel, och kollade på Mysteriet på Greveholm. I tisdags tror jag att vi var ute i solen (det har varit aaaaaaasbra väder hela veckan). Sen i onsdags så följde vi med Emma när hon piercade sig och sen gick vi till Tescos (<3) och köpte jordgubbar, vispgrädde, rabarberpaj, kakor och läsk, mötte upp några andra och gick till ett fält, gjorde upp en eld och kollade på solnedgången. Och igår så var jag på filmkväll hos madde, fast vi kollade inte direkt på film men aaaaa ni fattar. Ajuste, vi köpte glass innan och satt ute i solen och stekte (heheh). Och idaaaaag har vi varit i London, var i säkerhetsrummen de hade under andra världskriget och gick på Churchills museum, det var det enda som har varit tråkigt denna vecka.

Anyway, efter allt tråkigt åkte vi till Camden market och strosade runt. Åt chinamat och kollade runt på marknaden. Efter det åkte vi till Leicester Square och mötte upp de andra, och gick till en teater för att se Woman in Black och tro mig, det var som en skräckfilm. Var nära på att dö, klämde sönder Maddes arm hah :(

Och imorgon ska vi till Milton Keynes och dricka Frappuccino på Starbucks som förövrigt har bytt märke, it (star)sucks. Drack världens bästa frappuccino idag, det är typ som milkshake fast tusen ggr godare, strawberry with whitechocolade.

OCH VET NI? JAG HAR HITTAT SISTA BOKEN AV TRUE BLOOD!! FATTAR NI HUR BRA VECKA JAG HAR HAFT ELLER? Fast jag har lite hemlängtan, men det försöker jag tränga bort. Älskar att vara här och allt folk. Ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: victoria

Dock lyckas jag inte så bra med att tränga bort att jag saknar dig :(

2011-03-26 @ 18:03:06
URL: http://inteensnormalt.blogg.se/
Postat av: Sara

saknar dig med :(

2011-03-26 @ 19:49:22
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0