Blåjeans

Känner att jag börjar längta hem. Har varit borta ganska länge nu.. Imorse drömde jag att jag fyllde år och att min familj var och hälsade på. Jag fick en plastklocka trodde att de skämtade men sen när jag insåg att de var seriösa började jag att gråta. Hahaa så typiskt mig. Är sjukt trött just nu, vill bara gå och lägga mig. Och det ska jag göra också. Men först ska jag döda nyckelpigan som skrämde skiten ur mig. Hatar nyckelpigor, kommer inte våga sova om den inte är död inom snar framtid, alltså 5 min. Dö nyckelpiga, dö!

Kommentarer
Postat av: Inte Robin iaf...

Tycker bloggen har tappat stinget lite. Tillåt mig att föreslå lite mer variation i form av en gästbloggare. Har hört att Robin Timan ska vara ganska duktig.

2011-03-22 @ 19:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0