Chip

Hej bloggen! Har haft bästa dagen på länge idag. Skolan var helt okej, John våran lärare fyllde ju år idag så vi gav honom blommor (as I said in the last inlägg) jag tror att han blev glad över blommorna men inte över begravningskortet som vi gav honom haha! Var och filmade till mitt projekt vi har i skolan, folket här är så himla trevliga. Madde och jag var i affären och kassörskan började prata med oss i säkert fem minuter även om det var kö bakom oss.

Köpte även tandblekning och jag tror faktiskt att den funkar. Det är sån blekning som man gör hemma som nästan alla storbloggare har. Så jag måste väl haka på, vill inte sticka ut ur mängden liksom.

Det här är en engelsk normal måltid. Var tvugen att ta kort på det innan Maddie åt upp det. Jag åt chips från the fish and chip shop. Eller aa pomme som vi säger hemma i Östergötland, kom ihåg att uttala e:et som att ä.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du borde blogga mer!

2011-03-19 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0