Oxford

God afton kära vänner. Nu undrar ni säkert varför jag sitter hemma och bloggar en lördag? Vem sitter hemma en lördag liksom? Har flera anledningar faktiskt! Nummer ett: Vi var ute på The Office igår hade väldigt kul. Tog en taxi hem med frida, emma, madde och the chopsticks. När vi kom hit gjorde vi pannkakor och fick sedan sällskap av några killar på skolan. lol. Anyway, tror att de gick hem vid halv 4 och då gick vi och la oss. Nummer två: Klockan ringde klockan åtta och det var dags att gå upp och fixa iordning sig för dagen för vi åkte nämligen till Oxford klockan tio. Vandrade omkring i Oxford och jag måste bara säga att jag nästan gillar Oxford mer än London. Så himla grym stad. Har alltid trott att alla Oxford universiteten har varit överskattade men när jag såg det med egna ögon måste erkänna att det var riktigt häftigt. Skulle absolut inte tacka nej till att gå där.

Så det är varför jag är hemma idag. Mina andra polare måste vara sjuka som väljer att gå ut idag? Själv sitter jag i soffan med en kopp med te och kollar på något engelskt humorprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0