Nöjd?

Kanske ska berätta vad jag har gjort under lovet? Min familj kom hit i torsdags, vi gick ut med min hostfamilj och åt på en italensk restaurang. Det var trevligt, åkte hem, åt tårta haha. I fredags åkte vi till London, min familj och jag alltså, åkte mestadels taxi. Men hann se ganska mycket under taxiresorna, Buckingham palace, Trafalgasquare and so on. Vi bodde helt perfekt, typ i slutet av oxford street (där all shopping är) centralt till allting.

På lördagen åkte mamma och dem hem och jag mötte upp min hostfamilj i London för att gå runt med dem. Kom hem vid 7 ungefär, tog en snabbdusch. Fixade mig lite fort och drog till Josies place. Hade väldigt trevligt där innan vi drog vidare ut. Hände inget speciellt. På söndagen hände ingenting. Åt middag med min hostpappas föräldrar, de är så gulliga :)

Hotellets innergård

Kinesmat på china town

Fett cool dörrvakt

Gatan vi bodde på, man kan se hotellets "torn"..

Och tillslut Buckingham palace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0