Masken

Hey bloggreaders har precis druckit 2 koppar te så snart kommer jag kissa på mig (too much fact?) hah. Sitter iallfall och pluggar lite samt kollar på tv. Funderar på att gå till Tesco Express och köpa en smoothie eller något för att få lite energi. Eller typ ett cream egg, så himla goda men de är lite för söta. Det är typ som ett kinderägg men med en sockersmet i mitten istället för en leksak..

Funderar också på att göra en ansiktsmask, kanske kan sätta på mig den innan jag pallrar mig till Tesco tar ju ungefär 15 min att gå dit, köpa det man ska ha och sen gå hem. Perfekt för att masken ska sitta i 20 minuter..

Kommentarer
Postat av: Orkar inte komma på något roligt namn...

Ditt PB ligger på 12 min. Kan du slå det?

2011-03-10 @ 23:42:05
URL: http://wzup?
Postat av: Sara

tror faktiskt att jag kan slå det, men jag sitter med masken på just nu.. vill inte skrämma ihjäl någon ikväll. tar mina cream eggs någon annan dag

2011-03-10 @ 23:45:12
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0