Look what I've got!!

Jahapp så har man antagligen varit en sista gång i Milton Keynes. Har haft en riktig bra dag tillsammans med Emma och Frida. Började med en frappuccino och muffins, bra start liksom. Vi tog foton i en automat för första gången, ni vet sådär som alla tjejer gör i tjejfilmer? Lovely. Köpte en scarf och en tvål som jag antagligen ska ta hem till mamma och pappa på torsdag. Har glömt att berätta att jag ska hem på torsdag men jag har haft fullt upp. Ska ändå tillbaka till England på lördagen så hinner ändå inte göra något typ.

Nu ska jag ta och sminka mig klart och sen ska jag möta upp Frida, Adam och Emma och sen gå till The Claypipe. Och sedan vidare till staden. Ha en bra kväll vaaaaaa

Glad tjej, en aningen blek eller aa okej, jag erkänner jag är blek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0