Half way to hell

Jag var som sagt på gymmet igår och gick på yoga. Sprang hem efter att ha sett en läskig gubbe, så jag tror att det gav mer än själva yogan. Var hemma runt 11 och gick och la mig. Har haft en riktigt skön dag idag, slutade efter 3 lektioner alltså innan lunch så vi drog till The Litten Tree och lunchade. 20 kr för hamburgare och strips, kap. Resten av tiden strosade vi omkring i lite affärer och sen drog vi hemåt. Och nu är jag hemma och ska snart sätta igång med dagens läxor. Kul.

Köpte vatten som smakar som läsk, det bästa är att det bara innehåller 6 kalorier så man kan dricka ungefär 333 flaskor per dag utan att överskrida det dagliga intaget av kalorier. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0