Dramaqueen

Försöker sova men det går inte så bra. Jag har tänk på hur självfixerad och självsäker jag faktiskt är. Finns det ingen gräns liksom? Jag känner mig seriöst aldrig ful, visst jag har dagar jag inte känner mig på topp, men aldrig ful. Förstår mig inte på folk som har dåligt självförtroende. Och jag tror att jag är bäst på allt jag gör, typ som idag när vi spelade cricket, jag går in med inställningen att jag är bäst av alla och blir irriterad när folkr dåliga. Men det visade ju sig att jag faktiskt var bra på cricket så jag kan ju inte ha allt för dålig verklighetsuppfattning? Ni ska bara veta hur mycket drama det är här just nu. Jag som är lite av en fighter gillar det, då får man liksom vara dryg utan att det är konstigt. Men jag tycker synd om Emma, fattar inte varför det ska hända henne hon är den som förtjänar det minst. Om du läser det här så vill jag bara säga att du är bäst, efter mig hihi <3 Via iPhone

Kommentarer
Postat av: sverigee

vad hänt emma :O

2011-03-29 @ 21:12:38
Postat av: johanna

och vi blir irriterade på såna som dig. grovt irriterade

2011-04-04 @ 23:17:55
Postat av: Sara

inte mitt fel att folk är dåliga, jag har en anledning för att vara irriterad :)

2011-04-05 @ 00:07:54
URL: http://sarabeier.blogg.se/
Postat av: j

Folk är dåliga? Vad har det ens med saken att göra? Jag tycker nog vi som inte är några uppblåsta fjortisar har all anledning i världen att irritera oss på just sådana.

2011-04-07 @ 00:09:55
Postat av: Sara

Och det märks ju att du är en av de med dåligt självförtroende. Tycker lite synd om dig faktiskt, på vilket sätt är jag en fjortis?

2011-04-10 @ 16:01:21
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0