Våga vara rädd

Börjar få lite smått panik. Jag måste börja packa inför England. När jag åkte till västkusten i somras tog jag med den väska som jag ska ta med mig till england. Och grejen är att jag fick knappt plats med allt jag skulle ha med mig då och den vägde ton. Jag skulle vara borta i en vecka. Nu ska jag vara borta i tre månader.. Vet inte hur det här ska sluta :( Fast jag har ju handbagage också, men ändå! :(

Måste få plats med alla kläder, skor, min dator, systemkamera, högtalare till Iphone osv. Åååååh panik. Jag får inte ens ta med Sune. Hur ska jag klara mig utan honom?

Kommentarer
Postat av: T-man

Stackars Sune då :(

2011-01-03 @ 18:42:30
Postat av: Anonym

Jag veeet :(

2011-01-03 @ 18:44:16
URL: http://sarabeier.blogg.se/
Postat av: I N G R I D ♥

Tjohopp! Hittade din wordpress-blogg via bloggtrafik och ville bara hälsa att do er kewl. Oki? Bra. Med detta sagt, PEACE OUT' Eller något. You get it. Ciao!

2011-01-03 @ 22:32:13
URL: http://almhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0