1

Jaha, sista dagen i Sverige på tre månader! Fast jag kommer ju blogga som vanligt, kanske att jag till och med kommer videoblogga, på engelska! Jag är så himla galen!

Var som sagt i stan idag och köpte lite saker, växlade pengar m.m. Träffade även Vickan en kortis och sen så fikade jag med Johanna. Jag fick världens finaste silverring av henne som tidig födelsedagspresent. Blev så himla glad. Kanske dags att börja meddela er att det inte är lång tid kvar innan jag fyller 18. 16 DAGAR KVAR (tack T-mannen som räknade åt mig)!!! Ni kan ju börja gratta mig i förskott. hehe


Sista gången jag går vid kvarnen när det är mörkt på tre månader. SKÖNT <3

Kommentarer
Postat av: ICORNR

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2011-01-07 @ 19:50:24
URL: http://www.icornr.com/sv
Postat av: Den så kallade T-mannen

Se räkningen som en tidig födelsepresent.



Seriöst, det är det enda du får :)

2011-01-07 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0