Watch out

Hey bloggen! Sitter på min säng och ska strax sätta igång att plugga. Har haft en ganska bra dag idag, inte för att det har hänt något speciellt. Började dagen kl 9.15 (som vanligt, love it) med biologi, sen hade vi en timmes hål sen hade vi två dramalektioner och sist matte.

Saknar min plattång som jag glömde/lämnade hemma i Sverige. Någon som har lust att skicka en med posten? Snälla? Jag fyller faktiskt år på söndag. Så nu undrar ni säkert vad jag önskar mig? Hm.. En klocka, smycken och en iPad. Vill helst ha en klocka, meen tror inte att jag kommer få en. För jag vill ju inte ha en klocka från ur&penn eller något liknande :( Aja, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0