Walk idiot walk

Heey! Blir ganska stolt när jag kollar vart mina läsare kommer ifrån, folk här i England läser min blogg! Awesome, keep that up! Haha, tänkte precis skriva att jag inte hade gjort så mycket idag.. Men där hade jag fel. Gick upp klockan 9 och åkte till gymmet. Gymmade i cirka 1,5 timme, GICK hem. Jag bor typ 40 min från gymmet.. Hade cirka 40 min på mig att duscha och sminka mig lite snabbt. Gick till Madde, gick till tesco ( 35 minuters promenad <3) mötte upp de andra. Gick till John Duxbury, min rektor, tog säkert 1 h. Åt cream tea, så himla engelskt. Man äter scones med grädde och sylt och till det dricker man te, det var faktiskt väldigt gott! Ni måste äta det någon gång :(

Hos John kollade vi på Man. United vs. Tottendam (?).. meeeeen jag kan inte säga att jag var speciellt intresserad av matchen. Var mest intresserad av att sova men neeeeeej, för då skulle man gå hem igen. Om det är någon som läser min blogg som inte har något liv kan ju den räkna ihop hur många timmar jag har gått idag? Thanks :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0