A nice one

Nu blir det ett lite längre inlägg hade jag tänk mig. Kommer dock inte ihåg vad jag skrev förut. Men jag har typ skrivit ett dagboks "inlägg" i mitt block.. Jag gillar att skriva om vad jag har gjort på dagarna, och det är så kul sen när man läser det om några år och kollar tillbaka vad man har gjort.

I skolan idag så blev vi svenskar bjudna på en fest nästa fredag. Ganska komiskt att vi inte ens hade pratat med dem innan, men det är kul att folk vill ha med oss på saker. Vi pratade med några andra som ville åka till Milton Keynes med oss och gå på bio och äta och så. Ser fram emot det! :)

Och mmm jag har lite svårt för att hålla mig seriös :(

Kommentarer
Postat av: Robin

Fan vad snygga akrylnaglar du har där!!

2011-01-12 @ 19:32:20
Postat av: Anonym

Tack!! Snäll du är! Du kan gå till nästan varje frisör och fixa likadana!! :D

2011-01-19 @ 20:45:38
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0