first day in school

Okej kära läsare, nu ska jag skriva ett ordentligt inlägg. Jag kom alltså hit till England i lördags. Mötte upp min värdfamilj vid skolan jag går på. Åkte hem till dem, pratade och åt. De visade mig runt i huset och sen innan vi skulle gå och lägga oss kollade jag på film med barnen i familjen.

Igår utforskade vi staden vi bor i, riktigt mysigt. Glömde dock ta med mig kameran. Några av killarna hade tydligen tagit deras första öl, och de var stolta. Vi åt på Subway är liite besviken, det var godare i Usa :( Aja, sen gick jag hem. Sen åt vi middag, potatismos och korv, grönsaker och sen någon konstig sak som jag aldrig sett tidigare.. Ni som känner mig bra vet att jag varken äter korv eller potatismos. MEN jag åt. Kände mig duktig. Och jag måste bara säga att deras te är såå mycket godare här än hemma.

Och idag har jag varit i skolan för första gången. Det är svårt att hitta alla klassrum, det finns ingen logik i placeringen av klassrummen. Vi fick iallafall en liten guidetur av några engelska elever som visade oss runt. De är väldigt trevliga. Så himla kul för att jag hörde några lite yngre tjejer säga "god, he is hot!" om någon av de svenska killarna och sen kom de på att vi förstår engelska. Och killarna visslade efter oss i korridorerna, fast de var små så jaaa



Kommentarer
Postat av: weinerkaj

Säger tjejen som erkände att hon brukar ta en korv med bröd när hon kommer hem från skolan.............................

2011-01-10 @ 20:22:36
URL: http://kajsas.blog.se/
Postat av: vix

Hahahaha, kajsas comment, big love <3

2011-01-10 @ 20:52:12
URL: http://inteensnormalt.blogg.se/
Postat av: Anonym

säger tjejen som inte brukar äta engelskkorv............... big differnt <3

2011-01-10 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0