Kötta

Hey! Kom hem från gymmet för ett tag sen. Emma och jag köttade! Men innan gymmet var vi i den lilla staden och åt på subway (<3) och kollade runt i lite affärer. Jag gick läskigaste vägen hem från gymmet btw. Ni vet de gatorna i filmer man inte vill gå på? En sån gick jag på ensam, det var mörkt och fullmåne. Och sen gick jag förbi en graveyard (kommer inte på svenska ordet.. haha). Jag är iallafall hemma och levande.

Och här har vi en bild på mig och frida från i söndags! Bilden har Magda tagit och inte jag :) Om ni inte vill att jag använder era bilder så är det bara att ni säger till :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

kyrkogård

2011-01-20 @ 23:31:28
Postat av: Anonym

tack

2011-01-21 @ 16:16:40
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0