In leighton buzzard

Hey guys! Whats up? Okej, jag skojade bara. Orkar inte blogga på engelska för tillfället.. Kom precis hem från "the town" och det är faktiskt riktigt mysigt. Och quess what? Det regnar inte!!!! Så himla skönt, det finns heller ingen snö och det är som våren är hemma i sverige (vad var det jag sa mamma och pappa? Jag behöver faktiskt jackan!). Imorgon är första skoldagen, jag trodde att jag skulle vara nervös vid det här laget men det är jag inte. Men det antar jag att jag kommer vara imorgon.. Skriver mer ikväll eller imorgon för just nu har jag ingen adapter till datorn så den kommer ladda ur. Just nu bloggar jag från min iphone och därav att det inte finns några styckeindelningar :( aja cya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0