Fredag

Okej, jag måste bara säga att Emma och Madde förvred sanningen lite i inlägget under! haha. Kom iallafall hem för ett tag sen och ska snart gå och lägga mig. Har haft en bra dag trots tråkigheter på slutet. Hare gött

p.s om ni jämför mitt inlägg och deras inlägg kan ni se hur dålig blogg de skulle ha om de hade bloggat inga punkter eller stora bokstäver bara massa text utan slut typ som den här lilla texten fast värre ser ett långt inlägg utan punkter kommatecken och storabokstäver jag skulle dö iallafall dö av frustation vet inte ens hur man stavar det men skitsamma det är ändå ingen som bryr sig eller okej nu när jag läste inlägget igen märkte jag att det var bara madde som skrev dåligt sorry emma for blaming you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0