Nice

God eftermiddag kära bloggläsare! Gårdagen vart riktigt lyckad! Började med att jag, Frida och Madde tog bussen till Milton Keynes shoppingcenter. Hittade massa fint, men köpte inte allt jag ville ha dock. Men jag fick med mig en jättefin tröja från River Island, jacka, brunpuder och en sjal från H&M och en foundation från Smashbox. Blev fotograferad och intervjuad av en tidning lite random haha. Fick stå och posea mitt bland att folk, kommer bli kändis här hehe.

Aja, efter shoppingen försökte vi hitta restaurangen vi skulle fira Linh på. Råkade gå till fel restaurang (den hette samma som den vi skulle till), men personalen var jättegulliga och fixade taxi till rätt ställe. Vi firade Linh, åt god mat och sen åkte vi hem till LB.

I LB så var vi på fest hos en kille i våran skola. Vi hade tequilarace och körde isleken. Det var inte så äckligt som alla sa att det skulle vara.. Hade iallafall jättekul igår och I can't wait until next weekend.

Har haft ont i huvudet hela veckan men idag mår jag faktiskt riktigt bra. Huvudvärken är borta och snart ska jag sätta igång med skolarbetet. Hörs senare och ha det bra!

Ps. Pratade nyss med Victoria, saknar henne.. :(

Kommentarer
Postat av: vicky

Jag saknar dig enormt mycket

2011-02-06 @ 15:45:38
URL: http://inteensnormalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0