Trött

Sorry för den kassa uppdateringen men jag är så himla trött hela tiden. Och idag har jag varit på gymmet, simmade lite. Sen gick vi till jacuzzin och ångbastun. Älskar spaavdelningen på gymmet. Ska flytta dit. Så nu ligger jag på min säng, utmattat och trött.

Nästa vecka kommer bli grym. Kajsa och Victoria anländer på fredag och stannar till på måndagen då de tar ett tidigt flyg hem igen. Ska bli skönt att träffa dem igen. Och inte bara umgås med englandsfolket, blir ganska trött på dem lätt. Men i love them so that's okey.

Min familj har bokat flygbiljetter också! De anländer den 24e februari.. Saknar dem. Men jag har det bra här så jag ska inte deppa. Fast min säng är bättre här än hemma. Mamma och pappa, om ni läser det här så vill jag bara säga att jag vill ha en ny säng när jag kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0