Valentines daaaaay

Tja. Har varit upptagen hela helgen för att mina svenska polare har varit här. Vi var som sagt i London i lördags och igår var vi i Milton Keynes. Ganska trevligt. Har haft en lugn helg. Vet inte om jag gillar det eller inte haha. Missade ganska mycket i helgen haha ;) Men det tar jag igen i helgen. Emma, Madde och jag planerar bästa grejen! Kan dock inte skriva det här hehe.

Idag började music week i skolan, hoppas på en rolig vecka. Ska till London på fredag och se musikalen We will rock you. Någon annan än jag som fick ett alla hjärtansdag kort eller? Säger ju att alla älskar mig.. eller? Fick till och med en muffins av Frida! Aja, efter skolan så gick jag, Emma, Madde och Frida och fikade på Costa. Seriöst, tanten som jobbade där var sjuuukt otrevlig. Och jag blev skitsur och råkade försäga mig och sa att hon var en bitch. Men seriöst, till och med Emma blev sur!

Kommentarer
Postat av: marrebarre

oj! om emma blev arg måste hon verkligen ha varit otrevlig :/ fikan ser god ut iaf hihi

2011-02-15 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0