Miss

Så nu sitter ni säkert och undrar varför jag inte bloggar.
  1. Mina naglar är borttagna, man blir lite deprimerad och vill därför inte blogga.
  2. Ni är tråkiga och ni kommenterar inte. Jaa jag vill ha bekräftelse.
  3. Har haft annat för mig under lovet och har inte haft tid.
Men det mestadels är det nog för naglarna. Seriöst det känns som att jag har amputerat bort halva fingrarna. Började gråta när min lillasyster Hanna och jag brottades och hon råkade ta sönder min nagel. Men den var av på mitten och det började blöda! Så illa var det. Men jag fick pengar till att göra nya naglar av mamma och ett plåster av pappa så jag överlevde tack och lov.


Ser ni? Man ser ut som ett missfoster, okej jag kan erkänna att mina naglar kanske inte var i fräschaste laget men de såg iallafall inte amputerade ut! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0