Fulham vs. Blackpool

Har ett sista projekt att göra innan vi åker hem, att göra en video om vad vi kommer sakna med England och vad vi ser fram emot att komma hem till.. Har tänkt ganska länge och det jag kommer sakna är att bo så nära alla kompisar, tesco, the 99p store, min hostfamilj, alla resor till London, Milton Keynes, alla kvällar på pubarna, allt vänligt folk, vårat schema.. listan kan bli kilometervis lång, okej inte riktigt men nästan. Några saker jag inte kommer sakna är det gameldagsa sättet de lever på, att allt är så himla litet (förutom allt folk), de är månader efter klädvis, teknologin suger, killarna är fula (förutom i Oxford <3), de har äckliga tänder.. även här kan listan bli kilometervis lång.

Jag har i allafall haft en bra helg. I lördags var vi ute på The Office, det var helt okej. Finns inte direkt så mycket att skriva om kvällen. I söndags bar det av till London för en sista gång innan vi åker hem. Var och kollade på Blackpool vs. Fulham. Tror att det blev 3-0 till Fulham, är inte så insatt i Engelsk fotboll då jag tycker att de spelar tråkigt men det var endå kul att gå på en Premier League-match. Fikade på väärldens mysigaste café innan som tillhörde något muséum i närheten av Fulhams arena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0