No suprises

Hej alla bloggläsare! Jag har inte så mycket att skriva faktiskt. Sitter och pluggar lite och är ganska nöjd med dagen. Har fått mycket gjort i skolan, sen har jag gymmat, pluggat och köpt hårfärg. Okej, det låter inte så mycket, men det är faktiskt ganska mycket om man tänker efter. Har hunnit snacka lite skit med Johanna också, sånt gillas.

Imorgon är det redan fredag, veckorna går så himla fort. Ska bli skönt med helg faktiskt. Fast jag har inte direkt något att se fram emot, måste plugga endel. Sen ska jag spela tennis också, fast det är ju kul.. Om det går bra, och om det inte går bra blir man skitsur, speciellt om man är som jag, tävlingsinriktad i kvadrater.

Aja, ska fortsätta med mikrobiologin nu. Cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0