tja

Tja alla bloggläsare. Har för tillfället väldigt tråkigt. Kollade precis klart på "Lite sällskap", älskar gubben, så himla söt. Jahapp, vet inte vad jag ska skriva. Kanske att jag har sovmorgon imorgon? Att Johanna fyller år imorgon? Att det är fredag imorgon? Att jag ska spela tennis på lördag? Ja, något sånt kanske man borde skriva.

Jag har för övrigt införskaffat mig ett gymkort på Nordic Club idag. Så nu kommer jag och Johanna bo på gymmet? Nja, vi får se hur det blir med den saken. Jag och min familj har bestämt oss för att åka till USA i slutet på oktober. Ska bli riktigt najs faktiskt. 2 veckor i Florida, hoppas att jag får spendera några dagar på Miami beach också.

Sämst inlägg,utan något sammanhang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0