Höger

Kom hem från stan för ett tag sen. Slutade som sagt klockan 12.20 idag och det uppskattades väldigt mycket. Mötte upp Kajsa och åt lite mat, sen mötte vi upp Victoria. Hittade den näst intill perfekta kappan. Och jag köpte den såklart, och en halsduk och en väska, och ett läppbalsam. Så nu är jag nöjd och ganska mycket fattigare. Men det är smällar man får ta om man hittar en snygg kappa.

Vad händer annars då? (Ja, det var en fråga till mig själv) Chillar lite, kollar på när pappa lagar mat. Det blir lax och potatis. Fast det äter inte jag så det blir väl något annat smarrigt till mig. Händer nog inget speciellt ikväll, mina fötter gör ont efter att ha gått omkring i kilklackar sen klockan 7 imorse. Men dom är snygga så det var nödvändigt.

Och en sak jag stör mig på väääldigt mycket är alla färgglada kläder, mest på killar. Snälla det är FULT, kanske lite kul i början men det har ju ballat ur liite va. Blåa byxor, grön tröja, rosa keps, gula strumpor, lila skor. Stora fula tröjor som hänger ned till knäna. Nej, inte så snyggt. Ta på er något svart, grått eller lite mörkare vitt, beige funkar också.

Och jag var med om största förolämpningen idag. En vänsterpartist frågade om jag ville ha information om vänsterpartiet idag på stan. Ser jag ut som en kommunist eller? Nej. Ser jag ut att vara 18? Nej.

Steker i pappas solglasögon. Cool.

Kommentarer
Postat av: jonas hejduk

haha snuuugggt

2010-09-04 @ 02:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0