Aldrig ska jag glömma dig

Om ni läser min blogg regelbundet så vet ni att jag bara hade två lektioner idag. Och sen hade vi aktiviteter i Olai-parken. Ganska onödigt om ni frågar mig. Mötte upp Kajsa efter skolan, vi gick lite på stan. Sen åkte vi hem. Sen har jag inte gjort mer, ska sätta mig och plugga lite efter jag har kollat på dagens Bondi Beach-avsnitt. Det har blivit en slags rutin. Jag kommer hem, sätter mig vid TV:n, kollar på Bondi Beach och sen går jag och gör något annat. Kollade nyss på Scrubs och jag tycker verkligen inte att det är kul. Fattar inte det roliga i det. TAGGA BONDI BEACH DÅ.

Fick fina moderat-knappar vid valstugorna(f(?))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blottare

2010-09-07 @ 20:14:00
Postat av: Marrre

haha din lilla nörd. "f(?)" ;)

2010-09-08 @ 20:36:59
Postat av: Sarrre

Hahaa, fick till det lite där kände jag :(

2010-09-09 @ 18:51:41
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0