Lika barn leka bra

Aha, måndag igen då. Har faktiskt inte alls mycket att göra i skolan den här veckan, ska bara läsa lite i The Kite Runner. Läs inte den boken, så sjukt dålig. Jag är bra på att ploga mig igenom böcker men den går så himla segt. Kul att veta.

I helgen har jag spenderat den mesta tiden med Kajsa och Vickan, det var längesen faktiskt. Vi tog en liten tripp till grannstaden Linköping. Berga centrum till och med. Och sen har jag haft House maraton. Freaking love House alltså, eller hur Kajsa? :) De nya avsnitten är verkligen bra, så om ni har tid över någon dag borde ni verkligen kolla på dem.

Fika med Vickan och Kajsa!!

Kommentarer
Postat av: vickannn

Sofistikerad jag ser ut, sörplar misstänksamt... Trion tycker jag ska slå till igen den 22e december, den där festeen duvet. Intresserad? Jag lovar att inte vara till besvär då ;) PUSS!

2010-12-01 @ 19:35:34
Postat av: sara :p

Ska köpa biljett imorgon döh. Jag är nöjd, bara du kan gå hem själv :)

2010-12-01 @ 21:14:08
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0