Gör min grej

Okej, frågeställning: Vad har hänt i veckan?

Bra frågeställnig, Sara! Tack. Har inte hänt så mycket egentligen. Eller jo, om jag tänker efter så har de det. Det var möte om England i onsdags, gick på intervju och fikade med K och V i torsdags, jag tränade och hade tjejkväll hemma hos mig med Johanna i fredags, igår pluggade jag och sen åkte jag ner till Viken på ytterligare en tjejkväll, fast hemma hos Magda, sov där och åkte hem imorse och idag har jag pluggat. Shit vilken lång mening, men jag kan sammanfatta det som en helt okej vecka men en mycket bra helg.


Snö/frost/kallt/suger/:(

Hon skulle vilja glida som jag. Tänk att vara så hal?

Just nu sitter jag och pluggar och äter tidig kvällsmat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0