inget stämmer när jag tänker, jag har fel på hjärnan

Kommer gymnasieslaget i år bli en flopp? Känns nästan som det. Haga tror sig lite för mycket vaa. Snor våran tandborste och kastar ägg och stinkbomber på Eber. Kom med något bättre snälla. Det enda de vill är att skapa något slags hat skolorna emellan. Som eber och lärka (som i sin tur håller på att dö ut?). Det känns bara fjantigt, och liksom Hagakycklingen? Nja, allt är bara så tillgjort. Vuxen Nivå tack!

Igår skrev jag ju att omvårdnadsprogrammet ska flytta till De Geer, nu har jag fått reda på att de kanske ska flytta natursamhällslinjen dit också. Jag vet inte riktigt om det är bra eller inte. Det som är positivt är att det börjar bli lite mer som Teknis, alltså så som det var för länge sen. Det negativa är att det blir färre elever på skolan, och NS:arna behövs också. Skiter fullständigt i om OP byter till lärka, det blir nog bara bättre för skolan eftersom de sänker medelbetygen och kostar onödigt mycket pengar. Utbildningen kostar och flertalet elever på OP skolkar ju. Alltså blir det bättre för oss andra som bryr sig om hur det går i skolan. Man kanske skulle kunna lägga de där pengarna på annat, såsom nytt matriell eller liknade.
Gud, jag börjar låta som en riktig naturvetare.

Nej, nu ska jag fortsätta plugga (heheh NV:arn)


Sammanfattning av förra årets gymnasieslag, då eber vann.

Kommentarer
Postat av: Robin med R

"hej jag heter sara beier och jag låtsas ha ett hjärta av sten men innerst inne är jag lika rädd som den lilla flicka jag egentligen är"

2010-05-26 @ 21:26:06
Postat av: Anonym

Nej Robin med R du är inte rolig. Jag är kall som en isbit. Du kan fråga vem som helst.

2010-05-26 @ 21:27:24
URL: http://sarabeier.blogg.se/
Postat av: obin utan R

joo gud vilken jäkla form jag är i

2010-05-26 @ 21:31:23
Postat av: Anonym

Nae är du?? Det har jag inte märkt av vvaaaa

2010-05-26 @ 21:33:15
URL: http://sarabeier.blogg.se/
Postat av: Nella

rolig blogg:)

2010-05-27 @ 14:10:07
URL: http://nattstad.se/*Sanela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0