AD/HD

Tja bloggen! Det har inte hänt någonting kul alls idag. Fast ändå en ganska skön onsdag till skillnad från andra onsdagar :( Sånt gillas. En sak som gillas ännu mer är att vi ska hämta ut biljetterna imorgon <3 Kommer vara så lycklig efter det. Ännu en biljett i min Kentsamling. Jag ska ju på AC/DC snart också. 3:e juni bär det av till Stockholm, sen 2 dagar senare ska jag på 60-årsfriande i Danderyd. Blir mycket Stockholm i sommar. Sånt gillas också.

Solen skiner och jag måste plugga. Och jag vet inte hur länge jag har suttit med det här inlägget. Antagligen alldeles förlänge, men jag blir distraherad av andra saker hela tiden. Dags att avsluta med en bild.


Visst ser jag oskyldig ut? Nästan lika effektiv min som hundvalpsögonen. Fast jag gillar nog min dryga blick mest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0