Elever

Jaha, vad ska man skriva om dagen. Vart i skolan som vanligt. Mvg på ett samhällsarbete, typ skoldagens höjdpunkt. Sen fick jag ett väldigt roligt sms också.. fast det är inget jag kan nämna här egentligen. Gjorde vickan glad genom att ge henne choklad. Gud vad snäll jag är.

Sen var det återträff med gamla klassen. Trist att inte alla kom, ville gärna prata lite mer med folk som man bara har kontakt med via datorn ;) Men jag antar att de inte kom för att de har så mycket att göra i skolan.. ajo, måste vara så. Efter den fartfyllda återträffen gick Kajsa, jag och Victoria ned till Piren (?), och satt där ett tag och pratade. Det var hur varmt och skönt som helst trots att det var relativt sent. Sen blev det en mysig promenad vid vattnet hem.

P.s jag har världens roligaste kompis, så kul att man dör lite ibland.

OBS, BILDEN ÄR EJ TAGEN IDAG!!!1

Just deeeeeeet, jag dog när jag kollade på Gossip Girl idag. Victoria läs inte det här. Chuck blev skjuten av några äckliga gangsters när han skulle till Blair för att fria. Vet inte om han är död eller inte. Han får inte vara död, han är typ anledningen till varför jag kollar på GG :( Ååååååååååh vad ledsen jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0