Nåt för dem som väntar

Shit, varför har jag inte uppdaterat bloggen? Är jag död, borta?
Nej, jag har haft mycket att göra. Och sen har jag varit på Västkusten. Så skönt att åka bort ett tag. Men nu är det back to reality.

Tråkig måndag, fint väder dock. Har ingen iPod längre, kul att folk är fattiga. Tråkigt för er, ännu tråkigare att det ska påverka mig. Idag har jag gått på handledarkurs med pappa, jag ska ju börja övningsköra. Det ska bli spännande att se om jag kan köra bil. Jag är ju en höjdare på att köra moppe iallafall (H)

Kajsa är dagens hjältinna, räddaren i nöden. Hon har nämligen bokat till biljetter till Kent och jag dör, dör. Ska börja räkna ned dagarna, det kommer kännas som evighet. Men det kan jag stå ut med.



Fint väder. Fin utsikt. Fint berg. Fin glass. Löv it <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att du också ska börja övningsköra nu. ska gå kursen på torsdag. sen jävlar sara vad vi ska köra (Y)

2010-05-18 @ 11:00:32
URL: http://oliiviahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0