LSD, någon?

Måndag. Matte, svenska, kemi, fysik. Inte kul, fast ändå skönt att vi hade håltimme istället för engelska. Imorgon har jag nationella i engelska, och sen ska jag skriva ett matteprov som jag missade när jag var sjuk. Behöver egentligen inte göra provet eftersom det ändå inte kommer gå på betyget nu när jag gör det försent, men det är bra att se lite vad man kan och inte. Det är ganska irriterande att jag måste göra allt imorgon då vi är lediga. Niceeeee

Sitter och pluggar lite matte inför nationella som ska skrivas på onsdag. Jag måste säga att matte A är väldigt lätt, matte B är något svårare. Men ändå inte så svårt som alla säger att det är, de säger att matte B är svårast? Vore ganska soft om det var så eftersom att jag ska läsa enda till matte E :D Kul. Just det, imorgon ska jag på möte om England-resan som ska ta plats i januari. Spännande.

p.s det var matkring på lunchen idag jag gillar inte ärtor :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0