Längesen vi sågs

Okej, nu fick jag dampet. Saknar min fula och så bästa blogg. Men från och med nu är den återupplivad. It's alive! Gud vad skönt det känns, så simpelt. Livet är hårt när man bloggar på wordpress. Man känner sig så tråkig.
Vad har hänt den senaste tiden? Ingenting, tror jag. Tiden flyter iväg. Om 6(?) veckor är det sommarlov. Ett lov som kommer bli hur bra som helst. Sommarjobbet är fixat, har ett antal bra planer och så sjukt bra umgänge.

Känns inte som att jag har så mycket mer att skriva. Kan iof kopiera mitt senaste inlägg från min gamla blogg. Here it comes.

"

Jag har haft årets längsta vecka (so far), dels för att vi har haft nationella och för att jag har vart sjuk (<3333333). Så sjukt (<- heheh) jobbigt att bara vara hemma. Har nog kollat på nyheterna minst 5 ggr per dag, och miljonlotteriets lyckohjul (?) har gått på repris också. Och sen har jag sett Avatar 2 gånger, trots att jag inte gillar den. Mhhhhhhhm så grymt kul assååå.

Idag har jag kokat ris själv, för första gången. Tro det eller ej, men det blev helt perfekt. ”ehehe jag har aldrig lagat mat i mitt liv xD :P ” så brukar det låta från flera olika håll, men det roliga är att alla har gjort det. Blir så sur på sånt. Aja, jag kan laga mat i alla fall, satsar på att bli hemmafru. Måste bara träna på att städa, sen är jag en fullbordad. Great.

Det blev ett dåligt inlägg, men jag orkar inte skriva nu egentligen. Får bli ett något seriösare inlägg senare. cya"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0