Bästa bloggen

Tja homies! Imorgon ska jag till skolan, det var länge sen. Känns inte så kul att komma tillbaks igen, jag hade det ganska soft hemma på soffan. Det var dock inte lika soft att vara sjuk, men det är smällar man får ta.

Idag var jag som sagt på konfirmation. Liten kyrka, mycket folk, huvudvärk. Ganska mysigt. Vi åkte till min kusins farmor och farfars hus efter själva kyrkdelen. Åt mat och fikade. Presentutdelning. Ja, the basic things liksooom. Och jag hade ingen kamera med mig, kände mig tom, rädd. Pappa den lilla filuren fick låna med sig den när han åkte ned till gotland. Han skulle egentligen med till konfirmationen men det blev massa krångel med flygmaskinen så han hann inte komma och det resulterade i att jag inte hade någon kamera :))

Aja, nu är det sovdags för mig. Ska upp tidigt (05.30 senast :D) imorgon. Mmmmmmmmmmh längtar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0