<3


Efter ett drygt samtal med en thailändare (?) var kajsa och jag en varsin kentbiljett rikare. Vi skulle egentligen hämtat ut 3 biljetter men Victoria skulle inte ha sin så vi sa att vi bara skulle hämta ut två. Då blev det ett jävla liv från henne och hon påstod att man inte kunde göra så. Men vi har erfarenhet av att man inte måste hämta ut alla biljetter och vi förklarade det för henne. Men nej, hon var stensäker på att man inte kunde hämta ut bara 2 st. Hon var riktigt otrevlig och blev så ägd sen när det funkade. Om man inte kan kontrollera sitt humör ska man inte
jobba inom ett yrke då man har kundkontakt. Huvudsaken var iallafall att vi fick våra (två) biljetter. In your face bitch!


Räknar IQ min vän
Siffror & tal
En nolla i mängden
försummbar och svag


Kommentarer
Postat av: Robin

Ska jag spöa henne?

2010-05-20 @ 20:22:37
Postat av: Stark....

Jag har redan spöat henne, psykiskt

2010-05-20 @ 20:26:31
Postat av: Anonym

Aa, gör't. Men hon var nog bara avundsjuk på oss för att hon inte har råd med några egna biljetter.

2010-05-20 @ 20:27:11
URL: http://sarabeier.blogg.se/
Postat av: Robin

brat

2010-05-20 @ 20:30:24
Postat av: Robin

Snyggt nagellack förresten

2010-05-20 @ 20:31:05
Postat av: hanna

Var med i min tävling i bloggen!

du tävlar om ett vitt pärlarmband.

KOLLA IN ♥

KOLLA IN ♥

KOLLA IN ♥

KOLLA IN ♥

KOLLA IN ♥

KOLLA IN ♥

KOLLA IN ♥

KOLLA IN ♥

KOLLA IN ♥

KOLLA IN ♥

KOLLA IN ♥

KOLLA IN ♥

2010-05-25 @ 07:53:05
URL: http://haannalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0