En skymt av solen, doft av vår

Hej alla glada!(haha?) Idag är jag på bra humör, inte så konstigt eftersom att jag har lov nu. Det har varit en bra dag, och det är onsdag! Jag hatar egentligen onsdagar.
Gick i skolan (ja, vettiga personer gör det hehe :D). Och efter det blev det fika med Johanna och Carro. Mysigt.
Förutom att jag såg en viss person som stalkar mig. Sjukt läskig kille allstå. Sprang ifrån Espressohouse i panik. Visste inte vad jag skulle göra riktigt, han följde efter (tror jag..) och jag gömde mig på Cubus. Jag var räddad.

Fortsatte dagen med lite shopping. Köpte två tröjor. Ganska nöjd faktiskt. Åkte hem med 19.15-bussen, och ja resten kan ni tänka ut själva. Hände inte så mycket mer efter det. Förutom att jag tog lite fina bilder på mig själv hehe :P Här kommer en smygtitt på dem! :D:D



Haaahah, jag är den roligaste personen jag känner. Behövs ingen förklaring på bilden. Men jag kan ju bara säga muskler. HAH. Jag lyckas aldrig hålla mig seriös på bild :( Blek, ja kanske lite. Men hellre det än äckligt solariebrun. Hatar folk som solar solarium på vintern. Man ska vara blek då!

Fint hårsvall.
Kanske lägger in fler bilder senare om jag har lust, så håll er uppdaterade ;)

Kommentarer
Postat av: stalker

Söt äru får man känna

2010-03-31 @ 21:58:48
URL: http://louys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0