nghgfds

Idag är en speciell dag för att det bara är EN VECKA kvar till KENT! Shit, tiden går så fort. Det var ju nyss söndag och nu är det redan onsdag.
Och jag överlevde dagen, jag hatar verkligen onsdagar. Vi har bara massa jobbiga ämnen, idag hade vi först kemiprov, fysik, matte och tyska. Slutade vid 15.30 och sen drog vi ned till Campus för att plugga matte. Gick därifrån vid kvart över 6 och var hemma strax före halv åtta. Jag har alltså varit i skolan/pluggat i nästan 11 timmar. Det är helt sjukt.

Idag var det massa från olika högskolor som kom och informerade om de olika programmen. Det var ju inte för oss ettor men vi kollade ändå. Busigt hihi. Har ju inte vetat alls vad jag vill göra efter gymnasiet, men idag såg jag en bild på en helikopter och fick värsta känslan av att det här vill jag hålla på med. Helikopter pilot alltså. Fatta vad coolt?
Vågar inte flyga flygplan eftersom det är läskigt att landa, men helikoptrar kan ju inte vara så svåra att landa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0