Längtan skala 1:3

Kul med skola imorgon. Kul att jag börjar vid 8 och slutar vid 16. Kul att jag bara har jobbiga ämnen som matte, svenska, engelska, fysik och kemi. En toppendag helt enkelt. Fast jag har inget att göra den här veckan. Inga läxor (vad jag vet, hah) och inga prov. Vilket är bra. Går bara 3 dagar i skolan vilket också är bra. Och efter det har jag lov. Ännu bättre.

Har inte lust att göra någonting just nu. Är inte så taggad inför lovet, men inte för plugget heller. Och efter lovet börjar helvetet. Minst ett prov varje vecka + inlämningar.
Livet är ju bara för bra.


Det här kan vara ett tecken på någonting, har inte klurat ut vad.. Vänta, är jag bäst? Jo, så måste det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0