Ehe

Idag har det varit en bra dag. Hade tyska, och sen skrev jag fysikprov. Jag tror att det gick ganska bra faktiskt, även om jag inte hade pluggat (busig hihihi). Sen hade vi lunch. Svenskan var inställd så vi hade extra lång lunchrast :P:P
Sen skulle jag till tandläkaren, tog 3:an ned mot Vidablick. Gick av vid Sandbyhov, och fyfan. Ska aldrig någonsin bosätta mig där. Det luktade skit och liknade en sunkig förort. Var nära på att ta spårvagnen tillbaka till stan igen. Och såklart hittar man inte dit, utan får vandra omkring i ghettot. Mysigt.

Hittade tillslut, och gick på undersökning. Och vet ni vad? Jag har ett hål i en tand!!!!1 Fattar inte hur det har gått till helt seriöst. Jag är så nogrann med att borsta tänderna, borstar typ i 4 min med eltandborste och använder tandtråd :(
Och så fick jag veta att en visdomstand börjar växa ut på höger sida. Kanske är därför jag har haft så grymt ont i örat..?

Åkte hem. Bestämde mig för att föjla med mamma och Julia till Maxi. Köpte en tröja och en skjorta. Kul.
Åkte hem igen. Åt. Kollade på TV. Sitter här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0