Vintervila

Den här veckan suger. Jag har inte mått bra alls, hostar ihjäl mig och min rygg är död. Har riktigt mycket att göra i skolan. Men jag har roliga klasskamrater så det är ju bra, de gör skolan lite bättre.

Har inte mycket alls att skriva, har inte gjort någonting under veckan förutom att plugga. Kul tjej.
Fast det är ju våffeldagen imorgon. Det ska firas, med våfflor? Och en sak jag stör mig på är att "våffla" inte finns med i ordboken på mobilen.
Dagens i-landsproblem. Check!

Och Kent är ju för underbara. Och spotify har ökat utbudet av Kents låtar. UNDERBART. Fan vad bra. Det gjorde min kväll så mycket bättre.
Så nu ska jag lägga mig med min Ipod och knarka Kent, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0