Things she said

God afton kära vänner (och ovänner?). Idag är det lördag vilket innebär att det var fredag igår. Vi var på kulturhuset och kollade på några spelningar. Träffade Tomas, Emil och Wall bland annat, de var lite borta men det var kul. När Legenden spelade blev ett 20-tal personer galna och "röjjde" gärnet. Lite överdrivet om ni frågar mig.
Åkte hem ganska tidigt, var hemma vid 12 tror jag.

Och idag har jag spelat tennis som vanligt. Idag hade vi en annan tränare än vanligt. Uffe är tydligen och åker skidor någonstans. Annars har jag inte gjort så mycket, och ska inte göra någonting heller. Ikväll är mamma och pappa på fest och jag ska vara "barnvakt" åt Hanna och Julia. Vi ska se på melodifestivalen och äta. Haha, bra planering va?
Just nu sitter vi och kollar på "Vid Vintergatans slut" en sämre version av "Vintergatan". Fast Peo är med så det är lugnt.


Här har vi ännu en video från i onsdags. Ingenting - kent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0