KENT <3

Ååh, internet funkar inte på min dator. R.I.P, vill slänga datorn i golvet. Men nej, det ska jag låta bli att göra.. för då går den sönder (eller?)

Igår var jag som sagt på Kent. Och fyfan vad bra det var. Sjukt

Hehe, köade några timmar. Sitter med en ballong som kökompisarna målade på. Fint :D Kul att jag inte kan hålla mig seriös. Ser ni min oskyldiga blick? Den funkar i alla lägen, lovar.

Ballonger var det, ja.

Efter många timmars köande stod vi längst fram (det var en framför mig) i mitten. Det var sjukt värt de där kalla timmarna av väntan.

Inga jättebra bilder, men orkade inte ta med mig kameran så mobilbilder får duga helt enkelt. Ser ni hur bra jag stod? Shit, jag dör nu lite i efterhand. Nu har jag ju inget kul att se fram emot, förutom Markus Krunegård och AC/DC men det är inte alls samma sak. Mitt liv är ju typ slut? :(

Bilden känns mysig, håller ni inte med? :( Det kommer mer bilder och kanske till och med videos under helgen eller något. Ännu mysigare.

Kommentarer
Postat av: vicks

ojoj, långa, många och kyliga timmar för dig... min och kajsas förtjänst därva B(

2010-03-11 @ 23:22:35
URL: http://intecoolt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0