Om jag hade lite kärlek så var den till dig

Sitter här med nytvättat hår och tänker tillbaka på dagen (haha, gay). Det har varit en bra dag. Började med att biffa med Johanna och Martina på gymmet. Bestämde oss för att börja dansa balett. Haha, vet inte hur det ska gå till eftersom jag är hur ovig som helst. Men i höst kör vi tjejer.
Sen hade vi engelska, inget märkvärdigt. Lunch, och sen 30-40 min samhäll. Sen var skoldagenslut.

När jag kom hem insåg jag hur bra vädret var. Tog kontakt med Kajsa och vi bestämde oss för att gå ut och gå. Vi tog en sväng i Krokek och insåg hur fult det är egentligen. Gick in på konsum och köpte twister och kakor (det var inte min idé!!!!). Fortsatte våran vandring. Stötte på en stor vattenpöl på vägen hem. Det blev såklart ett problem eftersom vi gick på en stig(?), vi var tvugna att hoppa över ett dike och gå i snö. Dramtiskt, men vi överlevde.

När jag kom hem duschade jag, och blabla. Spännande va? Japp. Och snart är det House, kära vänner. Det får ni inte missa.

Och jag håller på att . Vill gråta. Kent spelar i Örebro om några minuter. Jag får ångest. Varför är inte jag där? Det är deras sista spelning på turnén.
Men i sommar ska jag se dem minst en gång. Annars dör jag på riktigt. Så ni som bryr er om mig får fan ta och se till att det sker! Fint.



P.S mitt hår luktar Bobby's shampoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0