Sälj dig dyrt

Jag är trött. Har inte orkat med min mobil och dator idag. De har alltså bara legat utan att jag ens har orkat kolla på dem. Men jag kände bara nej. Ett stort nej.
Idag fyller Kajsa 17 jävla år, så nu är hon lika gammal som jag. Tiden går fort. För fort. Fast det är bra för att på onsdag smäller det! Både matteprov och kent på samma dag. Matteprovet är såklart inget jag längtar till..

Idag är det ingen tennis för att det skulle vara hundutställning i tennishallen. Ganska surt, jag vill ju spela. Victoria och jag börjar faktiskt bli ganska bra ändå. Bättre än vad jag trodde att vi skulle bli.
Påtal om bra så fick jag MVG på mitt idrottsprov. Är nöjd eftersom jag inte pluggade alls mycket. Ännu ett bevis på att jag är smart.

Och ny design har jag också. Den kommer nog inte vara kvar så länge, är inte riktigt nöjd med den. Måste finslipas lite, den är bara gjord i Paint haha :( Har inte photoshop på den här datorn, vilket suger. Och jag kan inte lägga upp bilder på bloggen, vilket suger ännu mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0