I'm the new cancer, never looked better

Dagen har spenderats med Ms. Degu. Riktigt bra sällskap om jag får säga det själv. Tjatar inte, bra lyssnare och är förstående. En riktigt bra vän helt enkelt! Och så är hon snygg också. Gud vilket kap.
Hah, nej nu ska vi inte vara för oseriösa här.. Har bara städat mitt rum, och rensat ut massa gamla saker. Kändes som att det behövdes. Fast det är ju riktigt tråkigt, men men det är sånt som måste göras.
Jag antar att ni, som jag, kollade på Gossip Girl förut. Hade redan sett det avsnittet, men det är mycket mysigare att sitta framför tvn än framför datorn och kolla på det.
Har målat naglarna också. Inspererades av Kents nya skiva, så det blev rött (som ni kanske ser på bilden hehe).

Och nu taggar vi inför en ny skolvecka!

Visst är hon söt? :(

Kommentarer
Postat av: the king

Lol liknar dig

2010-03-18 @ 09:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0